منابع کنکور سراسری 98،ریاضی انسانی،تجربی | آی مشاوره

در مقاله ای که با عنوان تغییرات کنکور سراسری 98 برای داوطلبان تهیه کردیم یادآور شدیم که در کنکور 98 دو آزمون جداگانه برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید برگزار خواهد شد. بنابراین تمام داوطلبان در پی پاسخ به پرسش های خود در مورد منابع جدید با توجه به تغییرات پیش آمده هستند. با آگاهی کامل از منابع درسی داوطلب می تواند با آمادگی هر چه بیشتر و بهتر به سمت موفقیت در کنکور پیش رود و با شناخت و تهیه این منابع، می توانند برای برنامه ریزی کنکور سراسری 98 اقدام کند. تغییرات اعمال شده در کنکور سراسری 98 این اهمیت را دو چندان کرده. بنابراین آی مشاوره تصمیم دارد با معرفی منابع کنکور سراسری 98 ، باعث رفع نگرانی و سوالات داوطلبان در این زمینه شود.


منابع
 

منابع کنکور سراسری تجربی 98

از آنجا که داوطلبان گروه تجربی بیشترین آمار شرکت کنندگان را در بین گروه های آزمایشی به خود اختصاص داده اند و رقابتی جدی را پیش رو دارند، با مطالعه منابع کنکور سراسری تجربی 98 طبق برنامه ریزی کنکور سراسری 98 می توانند به گرفتن بهترین نتیجه ی مد نظر خود امیدوار باشند.  منابع کنکور تجربی 98 شامل دروس اختصاصی و دروس عمومی است که در مقاله ی مربوط به این رشته به طور کامل داوطلبان را آگاه خواهیم کرد.

 

منابع کنکور سراسری ریاضی 98

داوطلبان در گروه ریاضی بعد از اینکه منابع کنکور سراسری ریاضی 98 را با دقت مطالعه کردند می توانند با روش صحیح تست زدن در کنکور به نتایج قابل قبولی در این آزمون دست یابند. می توانند بازخورد مطلوبی از تلاش های خود دریافت کنند . یادتان باشد که تسلط بر دروسی که ضریب بالاتری دارند می تواند به شما در قبولی رشته مورد علاقه تان کمک کند.

 

منبع

 

منابع کنکور سراسری انسانی 98

داوطلبان در رشته های گروه علوم انسانی میدانند که همیشه بیشترین تعدا منابع برای مطالعه را دارند و برای قبولی و نتیجه مطلوب باید آنها را مطالعه کنند. پیشنهاد می کنیم اگر داوطلب شرکن در آزمون سراسری علوم انسانی هستید منابع کنکور سراسری انسانی 98 را تهیه کنید و با برنامه دقیق و کارامد مطالعه کنید و برای تمرین و تکرار نیاز به کتاب های کمک آموزشی مناسب دارید تا به کمک این منابع مباحث ملکه ذهن تان شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.