ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی،کاردانی،کارشناسی ،زمان،شرایط | آی مشاوره

در چند سال گذشته تاکنون دانشگاه علمی کاربردی با پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، توانسته است متقاضیان زیادی علی الخصوص شاغلین را به سمت خود بکشاند. یکی از ویژگی های مهم دانشگاه علمی کاربردی این است که کد رشته های متنوع و زیاد در اکثر واحد های این دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی  را ارائه می دهد. لازم است داوطلبان برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مراجعه نمایند.

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور برای این دانشگاه ها نیز مانند دانشگاه های آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی در دو مرحله مهر و بهمن ماه انجام می شود. از شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی داشتن مدرک دیپلم در یکی از شاخه های نظری اعم از ریاضی ، تجربی ، انسانی و یا فنی حرفه ای و یا کاردانش است.

علاقه مندان به ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی با در دست داشتن مدرک دیپلم در هر رشته ای می توانند از میان لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی که در دفترچه ثبت نام علمی کاربردی ارائه می شود، هر رشته ای را براساس علاقه خود و بدون محدودیت انتخاب نمایند.

 در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته های ارائه شده پیدا نکرده اید می توانید به ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد و یا ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه غیر انتفاعی مراجعه نمایید. در ضمن اگر مدرک پیش دانشگاهی دارید می توانید برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هم اقدام نمایید.

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید پس از خرید کارت اعتباری از طریق سایت سنجش و وارد نمودن شماره سریال ثبت نامی وارد مراحل ثبت نام شوند و پس از تکمیل اطلاعات شخصی و وارد کردن کد رشته های انتخابی از دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی که حداکثر می تواند 30 کد رشته باشد، ثبت نام خود را انجام داده و منتظر اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی باشند.

این دانشگاه پس از بررسی سوابق تحصیلی و در صورت دارا بودن شرایط و ظرفیت پذیرش کدرشته انتخابی هرداوطلب وضعیت قبولی وی را مشخص خواهد کرد . پذیرفته شدگان پس از مشاهده رشته و محل قبولی شان می بایست برای تکمیل فرایند ثبت نام با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به صورت حضوری به واحد دانشگاهی مراجعه نمایند .شهریه دانشگاه علمی کاربردی نیز برای هر ترم در مقطع کاردانی که 4 یا 5 ترم برابر با 2 الی 2.5 سال زمان می برد، حدودا بین 600 الی 800 هزار تومان می باشد .

 

علمی کاربردی

 

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

برای اینکه در مقطع کارشناسی در این دانشگاه بخواهید ادامه تحصیل دهید باید بدانید که دانشگاه علمی کابردی برای مقطع کارشناسی پیوسته یا همان لیسانس دانشجو نمی پذیرد و متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی در این دانشگاه می بایست مدرک کاردانی داشته باشند تا بتوانند متقاضی مقطع کارشناسی ناپیوسته در این دانشگاه شوند.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی نیز در دو مرحله مهر و بهمن ماه انجام خواهد شد. برای علاقه مندانی که قصد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی را دارند الزامی برای تطبیق عنوان مدرک کاردانی با کارشناسی شان وجود نخواهد داشت و می توانند با مراجعه به لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی از طریق دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی، بدون هیچ محدودیتی رشته مورد علاقه خود را انتخاب نمایند . متقاضیان می بایست برای انجام ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی به سایت سنجش مراجعه نموده و با خریداری کارت اعتباری ثبت نام امکان ورود به مراحل لازم برای ثبت نام را بدست می آورند. سپس با وارد کردن شماره سریال ثبت نام این امکان در اختیار داوطلب قرار میگیرد که پس از تکمیل اطلاعات شخصی خود حداکثر 30 کدرشته را از دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی وارد نماید.

پس از فرایند ثبت نام هر داوطلب براساس سوابق تحصیلی دوره کاردانی و شرایط و ظرفیت کدرشته انتخابی پذیرفته خواهد شد. نتایج از طریق سایت سنجش اعلام خواهد شد. ادامه مراحل ثبت نام بصورت حضوری و با مراجعه به واحد دانشگاهی انجام می شود. در مورد هزینه تحصیا خوب است بدانید که مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کابردی 4  الی 5 ترم ( 2 تا 2.5 سال ) زمان خواهد برد و شهریه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی برای هر ترم تقریبا 700 الی 900 هزار تومان خواهد بود .

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی طبق هر سال در هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در مهر و بهمن ماه انجام می شود. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه در اواسط مرداد ماه و برای ورودی بهمن ماه در اواخر بهمن ماه انجام خواهد شد.


ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی،زمان،نحوه ثبت نام،شرایط،اعتبارمدرک | آی مشاوره

دانشگاه و موسسات غیرانتفاعی به علت به برگزاری کلاس با کیفیت نسبتا بالای آموزشی و تعدد رشته محل های ارائه دهنده این دانشگاه غالبا داوطلبان زیادی را به سمت خود می کشد. پذیرش دانشجو در این دانشگاه به دو صورت با آزمون ( از طریق کنکور سراسری ) و بدون کنکور ( صرفا با سوابق تحصیلی ) می باشد. متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی می توانند در مقاطع کاردانی و کارشناسی ( پیوسته و ناپیوسته ) در این دانشگاه تحصیل کنند.


غیرانتفاعی
 

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

در این دانشگاه ها مانند دانشگاه آزاد و پیام نور زمان ثبت نام بدون کنکور هر سال دو بار و برای ورودی مهر و بهمن انجام می شود. در سال های گذشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی برای ورودی مهر ماه، هم زمان با انتخاب رشته کنکور سراسری یعنی در مرداد ماه و برای ورودی بهمن در آبان ماه انجام می شد. پیش بینی می شود که امسال نیز همانند سال های گذشته اطلاعیه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی توسط سازمان سنجش در همان زمان منتشر شود.

همچنین در نظر داشته باشید که امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای داوطلبانی که در کنکور سال جاری ثبت نام نکردند هم فراهم است و همه داوطلبان می توانند 150 کدرشته محل را انتخاب کنند .

در صورتی که داوطلبی در کنکور ثبت نام کرده باشد اما در جلسه غایب باشد باید برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی به شرح زیر را عمل کنند:

1- ابتدا باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  مراجعه کرده و بدون نیاز به تهیه کارت اعتباری نسبت به انتخاب رشته از بین کدرشته محل های صرفا با سوابق تحصیلی معرفی شده در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ، اقدام کند.

2- داوطلب باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  مراجعه کرده و دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور را مطالعه کند .

3- در گام بعدی باید هزینه ثبت نام و انتخاب رشته را با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت کند.

4- سپس باید پیش از ثبت نام مدارک مورد نیاز ( عکس اسکن شده 3 در 4  یا 4 در 6 با فرمت jpg ، شماره کارت اعتباری ، مشخصات دیپلمو سوابق تحصیلی  ) را فراهم کنند .

 

غیرانتفاعی
 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته نشده‌ اند یا در جلسه آزمون حضور نداشته اند، مجاز به انتخاب رشته‌ محل هایی که پذیرش آن ها به صورت تاثیر سوابق تحصیلی می باشد، هستند و در صورت انتخاب کدرشته محل‌ هایی که نمره آزمون ( کنکور ) در آن ها تأثیر دارد ، اجازه تایید و ادامه مراحل انتخاب رشته به آنها داده نخواهد شد. 
جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی داوطلب باید یکی از شرایط زیر را دارا باشد:

1- دیپلم 4 ساله نظام قدیم

2- مدرک پیش دانشگاهی

3- مدرک کاردانی ( فوق دیپلم )

داوطلبانی که آخرین مدرک تحصیلی آنها دیپلم فنی و حرفه ای بوده ، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی را ندارند و این دسته از داوطلبان می توانند از میان کدرشته محل های کاردانی انتخاب رشته نمایند .

به علت اینکه پذیرش داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی ( معدل کتبی دیپلم ) صورت می پذیرد اگر نوع دیپلم داوطلب با گروه آزمایشی متفاوت باشد ، درصد اعمال معدل کتبی متفاوت خواهد بود.

جدول ضریب تأثیر اعمال سوابق تحصیلی ( معدل کتبی دیپلم ) با توجه به نوع دیپلم و گروه آزمایشی 

 

      گروه آزمایشی - نوع دیپلم

ریاضی فیزیک

علوم تجربی

ادبیات و علوم انسانی

علوم و معارف اسلامی

سایر عناوین دیپلم

علوم ریاضی و فنی

100

74/4

31/4

31/4

31/4

علوم تجربی

80/9

100

31/4

31/4

31/4

علوم انسانی

41/2

41/2

100

100

41/2

هـــنر

100

100

69/8

69/8

69/8

زبان های خارجی

100

100

100

100

100

 

اعتبار مدرک و ویژگی های ثبت نام بدون دانشگاه کنکور غیرانتفاعی 

اگر برای شما این سوال پیش میاید که اعتبار مدرک این دانشگاه ها به چه صورت است باید بدانید که دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی با اخذ مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با هدف فعال شدن بخش خصوصی در زمینه آموزش عالی و برداشتن بار سنگین ظرفیت کم پذیرش از روی آموزش عالی افتتاح شدند. بصورت کلی 5 سطح برای دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی تعریف شده است. موسسات و دانشگاه های سطح یک از کیفیت آموزشی بهتری نسبت به سایر سطوح برخوردار اند .


سطح 1 : موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی سطح یک از حمایت وزارت علوم برخوردارند و محدودیت توسعه ندارند . اغلب دانشگاه های غیرانتفاعی در این سطح قرار دارند.

سطح 2 : موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی سطح دو از حمایت وزارت علوم برخوردارند ولی محدودیت توسعه دارند.

سطح 3 : موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی سطح سه محدودیت توسعه دارند و فعالیت آن ها باید کاهش یابد.

سطح 4 : موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی سطح چهار علاوه بر محدودیت توسعه ، ممنوعیت توسعه نیز دارند و تعداد دانشجویان آن ها رو به صفر می رود.

سطح 5 : موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی سطح پنج ممنوعیت توسعه همراه با قطع وضعیت پذیرش دانشجو دارند و امکان انحلال آن ها بین 6 تا 9 ماه وجود دارد . این فرصت زمانی به موسسات غیرانتفاعی داده می شود که در صورت عدم توانایی رسیدن به شاخص های لازم منحل شوند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور،زمان،شرایط | آی مشاوره

طی چند سال گذشته دانشگاه پیام نور اقدام به پذیرش در اکثر رشته محل هایش به صورت بدون کنکور کرده است. به دنبال این اقدام افراد بسیاری تمایل به آگاهی از شرایط ثبت نام و کسب اطلاعات در این زمینه شدند. بنابراین گروه آی مشاوره تصمیم گرفت تا در این باب اطلاعاتی تحت اختیار داوطلبین قرار دهد. نکته ای که لازم است بدانید این است که هزینه تحصیل در دانشگاه پیام نور در مقایسه با سایر دانشگاه هایی که پذیرش به صورت بدون آزمون دارند کمتر می باشد و از طرفی حضور در کلاس های این دانشگاه نیز اختیاری بوده و به انتخاب خود دانشجو می باشد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در دو نوبت مهر و بهمن ماه و تنها در مقطع کارشناسی انجام می شود. پس ما سعی داریم تا برای داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور توضیحاتی از زمان و نحوه و شرایط ثبت نام این دانشگاه را بگوییم.

 

پیام نور

 

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور طی این چند سال این روال را پیش گرفته است که در دو نیمسال اول و دوم برای ورودی مهر و بهمن ماه پذیرش دانشجو دارد .زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 97 برای متقاضیانی که می خواهند ورودی مهر ماه 97 باشند در مرداد ماه و همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری صورت می گیرد و داوطلبان باید برای ثبت نام به سایت سنجش مراجعه کرده و با انتخاب حداکثر 150 کدرشته محل از میان لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ارائه شده منتظر بررسی سوابق تحصیلی شان توسط سازمان سنجش و اعلام نتایج آن باشند.

داوطلبان نوبت دوم یعنی ورودی بهمن ماه 97 دانشگاه پیام نور نیز می توانند از طریق ثبت نام تکمیل طرفیت پیام نور که غالبا در آبان ماه برگزار می شود اقدام نمایند. در این مرحله متقاضیان می توانند تنها با انتخاب یک کد رشته شانس قبولی خود را برای ورود به دانشگاه پیام نور امتحان کنند  ثبت نام تکمیل ظرفیت به صورت حضوری انجام می شود و بعد از انتخاب کد رشته مورد نظر به صورت حضوری به مرکز آموزشی انتخابی خود مراجعه نموده و ثبت نام نمایند .

 

مشاوره تلفنی

مشاوره تحصیلی 

 دانشگاه بدون کنکور پیام نور
پیام نور بدون کنکور

 ثبت نام دانشگاه بدون کنکور
رشته های دانشگاه پیام نور بدون کنکور
دانشگاه پیام نور بدون کنکور

دانشگاه بدون کنکور


پیام نور

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 97

به دلیل اینکه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 97 فقط در مقطع کارشناسی پیوسته صورت می گیرد پس داوطلبان می بایست یکی از مدارک زیر را داشته باشند:

1- دیپلم یکی از شاخه های نظری اعم از ریاضی ، تجربی ، انسانی +  مدرک پیش دانشگاهی

2- دیپلم 4 ساله نظام قدیم

3-  مدرک کاردانی ( فوق دیپلم )

آن دسته از داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم فنی حرفه ای و یا کاردانش هستند تنها در صورتی می توانند متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور باشند که مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) داشته باشند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد،کارشناسی پیوسته،کارشناسی ناپیوسته،زمان،نحوه ثبت نام،شرایط | آی مشاوره

طی سال های اخیر دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بصورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کند. و ملاک و معیار ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد اول بر اساس سوابق تحصیلی بود که از سال 93 معیار پذیرش دانشجو در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد تغییر پیدا کرد. ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد به دو دسته کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته تقسیم می شود.

 

آزاد
 

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

وقتی صحبت از کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد به میان میاید در واقع همان لیسانس پیوسته است. در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد کسانی می توانند شرکت کنند که دارای پیش دانشگاهی نظری بوده باشند یعنی برای ثبت نام بدون کنکورکارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد باید در یکی از رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی و یا هنر مدرک پیش دانشگاهی را دریافت کرده باشید. البته کسانی که دیپلم خود را درهنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش دریافت کرده اند نیز با دریافت مدرک پیش دانشگاهی یا با یک مدرک فوق دیپلم ( کاردانی ) می توانند در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه ازاد ثبت نام کنند.


  

مشاوره تلفنی

مشاوره تحصیلی 

 دانشگاه بدون کنکور آزاد
آزاد بدون کنکور

 ثبت نام دانشگاه بدون کنکور
رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور
دانشگاه آزاد بدون کنکور

دانشگاه بدون کنکور


نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

تا چند سال پیش برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد کافی بود در مهلت تعیین شده اطلاعات ثبت نامی را وارد سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد کنیم. بعد از پایان مراحل ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد، رسید ثبت نام خود را از سیستم دریافت و چاپ کنیم و در نهایت در زمان اعلام شده از طرف دانشگاه ، با به همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ، ثبت نام خود را نهایی کنیم اما اکنون 20 کدرشته محل را انتخاب می کنید و در سایت ثبت نامی درج می کنید و منتظر اعلام نتایج خواهید شد.

 

ازاد

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

خوب است بدانید که ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد  هیچ گونه محدودیت رشته ای ندارد و هر کس با  داشتن مدرک پیش دانشگاهی در هر رشته ای یا داشتن دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا داشتن یک دیپلم و یک فوق دیپلم میتواند در هر یک از رشته های موجودثبت نام کند. درواقع اگر دیپلم و پیش دانشگاهی شما در رشته ریاضی است و حالا خواهان ثبت نام در رشته ای غیر مرتبط مانند حقوق هستید جای نگرانی نیست و برای سایر رشته ها نیز همینطور است. درثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بر خلاف دانشگاه دولتی و غیرانتفاعی محدودیتی برای معدل کتبی و یا معدل کل دیپلم وجود ندارد و با هر معدلی میتوانید ثبت نام کنید و قبول شوید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

هر ساله ثبت نام در دو ورودی مهر و بهمن انجام می شود. ثبت نام ورودی مهر ماه عموما از مرداد ماه آغاز می شود و ثبت نام ورودی بهمن عموما از آذر ماه آغاز می گردد، هر چند ممکن است تغییراتی در این تاریخ ها بوجود بیاید که متعاقبا اعلام خواهد شد. معمولا مهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد یک ماه است. به این شکل که حداقل از یک ماه قبل از مهر ماه یا بهمنماه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد آغاز می شود و تا یک هفته قبل از آغاز کلاسها ادامه دارد .

 

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

وقتی صحبت از ثبت  نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد منظور همان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه ازاد است. ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد هیچ محدودیتی از نظر رشته های دوره کاردانی ندارد و شما می توانید تنها با داشتن یک مدرککاردانی بدون توجه به اینکه در چه رشته ای باشد ، در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد شرکت کنید.

 

ازاد

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

ثبت نام همیشه از طریق سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود. پیش از این برای این کار کافی بود یک کارت اعتباری خریداری کرده و اطلاعات خود به همراه رشته محل انتخابی را وارد سامانه ثبت نام می کردید و در پایان کار رسید ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دریافت می کردید و منتظر اعلام زمان ثبت نام نهایی توسط دانشگاه می ماندید اما برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته باید طبق روال ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پیش از سال 93 عمل نمایید . یعنی می بایست با خرید کارت اعتباری ثبت نام از میان دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد،    20 کد رشته محل را انتخاب نموده و منتظر اعلام نتایج بمانید تا دانشگاه آزاد با بررسی سوابق تحصیلی تان نتایج نهایی را منتشر کند

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد تنها داشتن یک مدرک کاردانی یا همان فوق دیپلم کافی است و با داشتن مدرک کاردانی از هریک از دانشگاه های ایران می توانید در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد شرکت کنید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد نیز همزمان با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد است و در دو نوبت مهر و بهمن انجام می شود. طی سال های اخیر تمایل به ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه ها بیشتر شده است. در مورد مدرک حاصل از تحصیل هم نگران نباشید زیرا در هیچ جای مدرک ذکر نخواهد شد که شما بدون کنکور وارد دانشگاه شده اید.


منابع کنکور سراسری 98،ریاضی انسانی،تجربی | آی مشاوره

در مقاله ای که با عنوان تغییرات کنکور سراسری 98 برای داوطلبان تهیه کردیم یادآور شدیم که در کنکور 98 دو آزمون جداگانه برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید برگزار خواهد شد. بنابراین تمام داوطلبان در پی پاسخ به پرسش های خود در مورد منابع جدید با توجه به تغییرات پیش آمده هستند. با آگاهی کامل از منابع درسی داوطلب می تواند با آمادگی هر چه بیشتر و بهتر به سمت موفقیت در کنکور پیش رود و با شناخت و تهیه این منابع، می توانند برای برنامه ریزی کنکور سراسری 98 اقدام کند. تغییرات اعمال شده در کنکور سراسری 98 این اهمیت را دو چندان کرده. بنابراین آی مشاوره تصمیم دارد با معرفی منابع کنکور سراسری 98 ، باعث رفع نگرانی و سوالات داوطلبان در این زمینه شود.


منابع
 

منابع کنکور سراسری تجربی 98

از آنجا که داوطلبان گروه تجربی بیشترین آمار شرکت کنندگان را در بین گروه های آزمایشی به خود اختصاص داده اند و رقابتی جدی را پیش رو دارند، با مطالعه منابع کنکور سراسری تجربی 98 طبق برنامه ریزی کنکور سراسری 98 می توانند به گرفتن بهترین نتیجه ی مد نظر خود امیدوار باشند.  منابع کنکور تجربی 98 شامل دروس اختصاصی و دروس عمومی است که در مقاله ی مربوط به این رشته به طور کامل داوطلبان را آگاه خواهیم کرد.

 

منابع کنکور سراسری ریاضی 98

داوطلبان در گروه ریاضی بعد از اینکه منابع کنکور سراسری ریاضی 98 را با دقت مطالعه کردند می توانند با روش صحیح تست زدن در کنکور به نتایج قابل قبولی در این آزمون دست یابند. می توانند بازخورد مطلوبی از تلاش های خود دریافت کنند . یادتان باشد که تسلط بر دروسی که ضریب بالاتری دارند می تواند به شما در قبولی رشته مورد علاقه تان کمک کند.

 

منبع

 

منابع کنکور سراسری انسانی 98

داوطلبان در رشته های گروه علوم انسانی میدانند که همیشه بیشترین تعدا منابع برای مطالعه را دارند و برای قبولی و نتیجه مطلوب باید آنها را مطالعه کنند. پیشنهاد می کنیم اگر داوطلب شرکن در آزمون سراسری علوم انسانی هستید منابع کنکور سراسری انسانی 98 را تهیه کنید و با برنامه دقیق و کارامد مطالعه کنید و برای تمرین و تکرار نیاز به کتاب های کمک آموزشی مناسب دارید تا به کمک این منابع مباحث ملکه ذهن تان شود .